Hej

Hejsan! Ja är ledsen att ja inte uppdaterar typ nånting:P de e bara för att kameran bajsar på sig och vägrar hjälpa mig. För ja tror inte ni fattar hur frustrerande det kan vara att behöva ta 6-7 bilder på samma steg för att hitta en som inte är för suddig. Men för er som inte viste det redan så kommer min jobbpeng och födelsedagspengar å i stort sett alla studiebidrag gå till en värsting kamera som ja spanat in senaste året. Jeppjepp Nikon D90 kommer bli min nya bebis runt jul om planeringen å sparandet går som väntat. Då kommer jag inte bara ge er massa grymma foton, ja kommer också ge er filmer xD Youtube-klipp där ni kan se hur jag sminkar mig från grunden. Blir så mkt enklare då.
Så med det sakt så kommer jag ge er en tråkig nyhet:/
Tills jag köpt denna kamera så kommer jag inte vara aktiv med bloggen min, främst för att ja inte orkar sitta en och en halv timme med sminket bara för att de tar år innan kameran fokuserar. Detta kommer bli bättre me nya kameran å så, så vänta tills dess så får ni skojiga saker minnsann;)
Plus att ja sällan sminkar mig så mkt på sommaren så ja har ändå inget att ge er:P Jaja hsh, nu vet ni vad som händer! Så kom ihåg att börja kolla in mig igen om ca ett halvår så ska ni få se på saker:) Längtar till att få börja med fotandet igen xD På riktigt denna gång :)
Passa på att va utan smink nu under sommaren, de e så mkt skönare:) Man har ju ändå så mkt smink resten av året:)
Vi hörs när kameran är i mina händer! Puss så länge! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

BAH! ska du ha en D90`????? jag kommer vara så avundsjuk :P jag ÄR så avundsjuk xD

2009-08-12 @ 00:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0