Vadå inte uppdaterat?

Hej:) Ni som säger att ja inte har uppdaterat kan gå å lägga er xD För här kommer en uppdatering;)
Ja lovar att ja ska skärpa mig och hålla på mer med sidan i sommar! Ska försöka göra lite mer reklam för den med så ja får lite fler läsare.. OCH!! Om någon vill vara modell för mig nån gång så tar ja emot dig med tacksamhet för ja behöver träna på folk, och de e alltid kul att göra smink på andra;) De blir också mkt smink-shopping i sommar så då kommer jag kunna göra lite mer avancerade grejor som ja längtat till:)

Bara för att ni inte ska bli uttråkade ska ni få en video, visst den e lång, men tjejen är grym på de hon gör. Och detta kanske inte är något ni har på er, men de e lärorikt å ni kan ta bort massa saker om ni vill sätta er prägling på den... säger man så?:D AA xD tror d... jaja:D puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Yey, jag kan gärna vara modell! :) Bara så du vet liksom :)

2009-06-11 @ 19:47:03
URL: http://leiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0