Shopping:D

Hejsanhejsan! Tänkte visa er lite vad ja köpte idag^^, E ju min namnsdag ida så ja fick lite mer pengar av morsan, å ja köpte upp nästan allt på smink xD
Okej bilden e jättesuddig men jaja:P Var först på Kicks å köpte lösögonfransar och den lilla silvriga detaljborsten. Perfekt borste som man kan ha till allt möjligt, skuggor om man vill ha på ett pyttelitet ställe, eller om man vill komma åt något som inre ögonvrån, eller under ögat.
Sedan gick ja vidare till Mus (Makeupstore) och shoppade massor:D
Plockade på mig en vit skugga (helt matt) som alltid är bra att ha, verkligen en färg som har många användningsområden, så skaffa en vit xD Sen bestämde ja mig för att köpa fler borstar när ja ändå höll på! Så en stor blending brush och en borste med vinkel (längst till höger syns inte att de e vinkel för den ligger i fel vinkel^^) Dom två är också sånna borstar som man måste ha:) Den stora är kungen av att blanda ögonskuggor, och den vinklade är perfekt till ögonbryn, gel eyeliner och även till skuggor:) Sedan blev ja tvungen att köpa en vit kajal bara för att ja e trött på min som aldrig ger färg. Har provat den nu och den håller grymt länge!! Sedan bestämde ja mig för att gå med i Mus-klubben bara för att de ger en massa rabatt:) Så ja fick ett fint kort (svart å vitt, cool design!!:)) och ja fick även en gåva!:D För er som redan listat ut de så var gåvan den blå skuggan. Riktigt snygg faktiskt!:) Att bli medlem kostade 100 kr och då får man 10% rabatt på allt man handlar. Å ja känar ju massa på de:) Dessutom kostar gåvan i vanliga fall 130 kr^^, Så tack för de xD

De va allt jag köpte idag! De gick på rätt mycket pengar, men de e ju saker man alltid har användning för:) Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Makeupstore är såå överskattad. MAC gör myyyycket bättre borstar och smink. du borde testa.

2010-09-22 @ 23:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0