Rosa med eyeliner

Hej! Förlåt att jag inte har lagt ut något, men jag har haft så stressigt senaste dagarna!
Ida får ni iaf en förklaring på en sminkning som ja hade i onsdags, väldigt enkelt men snyggt.

Okej du behöver bara tre skuggor för denna look så de är inte svårt alls!
Till att börja med tog jag en ganska ljus rosa över hela ögonlocket. Sedan tog jag en fluffig borste och en brun färg i globlinjen. Sedan tog jag en ljus skimrig rosa i inre ögonvrån och blandade upp lite på inre delen av ögonlocket. Jag tog även samma färg precis under ögonbrynet, men bara väldigt lite. Sedan tog jag den bruna under ögat också.
Sedan tog jag flytande eyeliner över hela ögat, gjorde en liten vinge, sedan mascara och du är klar!;) Enkelt och snabbt!
Puss


Kommentarer
Postat av: Bella

Allt bra med dig?=)

2009-10-04 @ 11:40:08
URL: http://awrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0