Dagens crazy-make

Hej! Sorry att inget har kommit upp! har varit sjuk å så:/

Här är iaf dagens make up, kände för att gå lite crazy ida så körde på med lila och rosa.

Ursäkta för bilderna de är inte vackra.. men ja hann inte ta bilder imorse så detta är hur det såg ut när ja kom hem, vilket inte är riktigt samma som innan med tanke på att allt lätt "bleknar" lite. Men stå ut:P
ja började med en bas, concealer självklart. Tog sedan en ganska ljus rosa i globlinjen med en fluffig borste. Tog sedan en mörk lila och packade den kraftigt på de yttersta 2/3 av ögonlocken. Tog även upp den lila en bit i globlinjen. På den inre 1/3 som vi lämnade satte jag samma rosa som förut.
Sedan tog jag min vita kajal i vattenlinjen och i inre ögonvrån. Över den satte jag en skimrig ljus skugga med en rosa underton (får förklara vad underton och sånt betyder i annat inlägg..) Tog även en vit skugga under ögonbrynet. Sedan tog jag samma lila färg en bit under ögat. Till sist tog ja en svart skugga längst övre fransraden och mascara å sen klar!:) Enkelt med bara några färger! Det svåraste här är att blanda snyggt, men de ska inte va några problem om ni har en bra borste att göra det med;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Va fint :)

2009-09-23 @ 10:19:31
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/
Postat av: 1000hemsidor.com

Hej! Jag ser stor potential med din blogg, gå in på 1000hemsidor.com för att anmäla dig till mitt nyhetsbrev helt gratis där du får mycket nyttig infortmation om hur du kan tjäna pengar på din blogg!

2009-09-23 @ 13:28:35
URL: http://1000hemsidor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0